first day of my life

söndag

Kategori:

Kväll i Gullberg/Svärm-hemmet. Fullt upp idag med Sälen-planering och Me&I-party (maja fick ett par fräcka gröna harembyxor). Trött som en tok trots att Maja sov sig igenom natt nr.2 utan amning.. Fräsigt när ungarna väljer själva att sluta, utan bråk,tårar och sömnlösa nätter. Tack Maja, vi håller tummarna att detta inte bara varit några turdagar, och även om det är det så är jag tacksam för varje sovtimme man får ;). Det har nog mycket att göra med mängden mat på dagen, hon borde minsann inte vara ett dugg hungrig så mycket som hon äter.. Nu är det bara vällingen vi behöver vänja henne vid och sen kan jag sluta amma med gott samvete. Men en sak i taget, magen måste hinna vänja sig också.
 
Hej, jag gillar mat.
Efteråt måste man ju borsta bort tandtrollen. Maja kan själv tycker hon.
Och jaaa, jag ska fixa utväxten, 8månader sen jag var hos frisören, men det kostar ju ;)
 
Medan jag var på klädparty hade Oskar och Maja besök av Lilia och Fredrik för Martina och Charlie var också på nåt slags party och hockey. Kul för killarna att umgås med sina flickor för sig själva. Oskar tog världens finaste kort och hjärtat svämmade över av kärlek till dessa två troll.
 
Söta som socker ♥. (spana in majas Plura-magen, haha)
 
Tror det är dags för sängen nu. Dags att ladda för ny vecka med sång, simhallbesök, mammadejt, blodprov och en himla massa mys och lek, precis som mammalivet ska vara. Den avslutas med en resa mot Sälen, hurra.
 

Kommentarer

  • elin säger:

    Himla mysigt det låter med Sälen-resan! Och nu håller vi tummarna för att Maja är för sömnig om nätterna för att äta :) Heja!

    2013-03-04 | 07:07:54
    Bloggadress: http://owlandthecity.blogg.se
  • Marthina säger:

    Finaste Majan! Och finaste kusinerna!

    2013-03-06 | 08:27:26

Kommentera inlägget här: