first day of my life

Gravid.

Kategori:

Sitter och tittar igenom gravidbilder.. Åh jag längtar till nästa gång jag får vara gravid. Även om det inte är dags snart så längtar jag sådär på avstånd, och drömmer mig bort till dagen då Maja får bli storasyster till en liten knoddis ♥. Skrattar lite åt bilderna, för oj vad rund och go jag var, inte bara över magen. Lilla jag blev ganska stor i slutet, och gud vad magen var i vägen i slutet. 11 dagar över tiden gjorde sitt på psyket, men nästa gång ska jag inte ha "beräknad födsel" som slutdatum, utan räkna några veckor efter, så slipper man längta ihjäl sig mer än nödvändigt.
 
Tänk att hon låg där inne, lilla Maja, det är så stort och ofattbart och en gåva att få bära och föda ett liv.
 
 
Längtar efter varma sommardagar, fast med en plaskande Maja i vattenbrynet och en något smalare och smidigare mamma :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: