first day of my life

gå gå gå

Kategori:

Igår gick jag och Maja ut till stallet (7km) efter lunch för att kolla på lite dressyrträningar, och sen skulle Oskar komma och hämta oss.. Men pga kommunikationsmissförstånd så fick lilla jag helt enkelt gå hela vägen hem också.. Fy bubblan så trött jag var, och det hjälpte ju inte att jag hade världens träningsvärk i benen sen råssnäs-svängen.. Det resulterade i att efter våffelkvällsmat så somnade jag samtidigt som vår lilla korv vid 20 :). Var utvilad när Maja började babbla vid 6.45, så himla skönt.
 
Idag har vi haft babysång och fika och sen har vi bara lekt hemma. Nu sover Maja och när hon vaknat är planen lite mellis och sen simhallen en stund.
 
För att jag ska minnas så kommer här Majas matschema just nu:
 
7.3o 1,5dl gröt+ katrinplommon
11.3o 1 stor burk mat+ lite frukt
15.oo frukt, rån, macka eller liknande
17.15 1 stor burk mat
19.3o ca 200ml välling eller 1 dl gröt
 
Sen sover hon gott hela natten ♥.
 
Det ska bli intressant att se hennes vikt och längd nästa vecka när det är dags för 8mån-kontroll. Hon har blivit riktigt rund och go och är riktigt matglad, härligt :).
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: