first day of my life

familj.

Kategori:

En riktig familjhelg börjar lida mot sitt slut, så himla mysigt har vi haft det, och solen har strålat och gett energi. I fredags var vi hos Fredrik&Marthina för riktigt fredagsmys (och lite fotboll i bakgrunden) och igår var vår lilla familj på stan för lunch, och sen gick jag och Maja ut till mamma och pappa för att umgås på em, och så kom Oskar och mötte upp oss därute. På kvällen gjorde vi plankstek och somnade lite efter 21 (maja trodde det var morgon 05.20 så vi var trööötta). Idag har vi haft lugn förmiddag (vaknade 6.50, hurra), och eftermiddagen spenderades i Borensberg och Maja och Lilias farfar. Vi tog en promenad först, och sen fikade vi och Maja sov sig igenom hela besöket :). När vi kom hem stack jag ut till Råssnäs och sprang (nu jäklar =)) medan Oskar och Maja hade egentid i lekparken.
 
Vi försöker "lära" Maja att mamma inte alltid är bäst och att även Oskar kan söva henne för natten. Så idag har de haft vällingmys och nu somnade hon i hans famn i soffan (mitt hjärta smälter av att se de två tillsammans) ♥. Ett steg i rätt riktning, om några dagar hoppas jag att hon kan somna om han ligger jämte henne i sängen också, än så länge har hon skrikit så hon tappat andan och varit jättearg/ledsen så då har vi bytt.. Men jag känner att jag måste få lite möjlighet att åka iväg på kvällarna om jag vill, och att jag slipper oroa mig för att hon vaknar och är otröstlig om inte jag är där... Mammadilemman..
 
Nu är det krammys i soffan innan läggdags, och nu längtar vi till påsken, hoppas veckan går fort!
 
familj
 
på notvarpsstigen har vi katterna som hästar :)
 
på väg.
 
kusinerna ♥
 
Godnatt min prinsessa, sov gott, och länge :)!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: