first day of my life

Åh

Kategori:

Fan, ok, vädret suger. Snö och storm. Både jag och Oskar är trötta och deppiga av skitvintern som borde lämna oss nu, så vi ska gå och lägga oss strax, inget kul på tv iallafall så då kan man passa på. Maja somnade lite innan 20 ikväll så jag hoppas hoppas hoppas att jag slipper gå upp 6 imorgon bitti, det är FÖR TIDIGT. Hon åt nästan 2dl välling också, hurra, så nu är nog magen mätt och nöjd inatt ♥.
 
Hunnit städa av lite här hemma idag på eftermiddagen och pyntat lite påskris, så nu känns det lite vår inne iallafall. Längtar så till påsken, och dessutom fyller världens bästa mamma år så det blir kalasigt värre. Ska bara hitta en fin present också.
 
Nej nu går ögonen i kors, och jag tror att Oskar somnat däruppe jämte maja redan så det blir tandborstning och godnatt nu.
 
Vårkänsla
 
Sömntuta påvägen upp till Lindvallen. Åh finafina Majan, jag älskar dig till universums slut och tillbaka.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: