first day of my life

Lycklig

Kategori:

Världens bästa helg, typ. Iallafall full av energi. Hade så mysigt tillsammans med fina vännerna Sanna, jossan, Alix och Pernilla i fredags kväll. Mat, godis och massa prat. Barndomsvänner som man liksom bara är sååå kär i, och vi konstaterade att vi är lyckligt lottade att ha kvar så många vänner som vi har minnen och historia med. Lycklig, tack för att ni är ni!

I lördags åkte jag själv in till Linköping (East fm på högsta volym) ;). Köpte en kista från blocket, och sen gjorde jag Åhléns och Ikea och inhandlade saker till Majas rum som börjar ta sig. Idag har Oskar, Fredrik å pappa lagt nytt golv därinne och jag satte upp väggdekorationen som blev galet fin. Så nu ska det piffas med kuddar å tyger så det inte känns så tomt å sen ska Maja få flytta in, kanske redan till sin 11månadersdag på tisdag :). Kanske! Mamma, jag och systeryster ska till Ullared om några veckor så det får bli lite provisoriskt med gardiner och sånt sålänge, vill kolla där innan jag köper annat. Gjorde en mysig kuddhörna iaf där vi kan sitta och mysa och läsa böcker.

Oskars första semestervecka och det blir mycket praktiskt runt och i huset som ska fixas, kul!

Nu ska jag sova och drömma och klisterlöv. 79bitar var det, pilligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: