first day of my life

Jobb

Kategori:

Idag har vi varit på jobbet, det blev aldrig något förra veckan. Maja tyckte det var kalasskoj och lekte i sandlådan mest, medan jag hann prata med kära kollegor. Det ska bli kul att komma tillbaka, jag längtar. Fått ett toppenschema så lilla familjen kommer få mycket tid tillsammans, kommer bli underbart och jag är så lycklig över att få set bästa av båda världarna ett tag innan "vardagen" tar över i vår sen..

I em har Maja sovit 3 timmar och jag 1,5, så fruktansvärt skönt, det var längesen jag sov på dagen men efter några nätter med lite vaket behövdes det!

Sen var vi i lekparken medan Oskar klippte gräsmattan. Och jag hann nästan klart sista uppgiften så håll tummarna, kanske har jag en examen på fredag efter 2,5år sen jag tog examen i Halmstad, jävla 7,5poäng som legat och gnagt lääänge nu, men äntligen! Fast man ska inte ropa hej, väntar på resultat innan vi firar!

heeej pappa :)

le åt kameran...

städa rutchkanan

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: