first day of my life

vännerna.

Kategori:

I fredags åkte vi lagom till Majas fm-lur mot Alingsås där vi mötte upp Linn&Marco och Emelie, Andreas och Alfred hemma hos Camilla, Robban och Theo. Finaste vännerna som jag älskar så, jag somnade så lycklig på natten sen efter massa prat, kramar, mys, sällskapsspel, god middag, smarrig glass och jordgubbar och lek med barnen. Vi firade våra kottar litegranna också som fyller år nästan samtidigt i början av augusti. Vi åkte hemåt på lördag fm med stopp i Gränna/Visingsö.
 
Jag önskar så att de fanns närmare mig, mina vackra vänner. Känner mig så komplett tillsammans med er på något sätt. Men så träffades vi i en punkt i livet där vi valde varandra och varandras sällskap. Så mycket minnen vi skapade på några år därnere i Halmstad. Usch nu får jag lite tårar i ögonen och drömmer mig bort. Ibland vill man spola tillbaka tiden, samtidigt som jag aldrig varit lyckligare än nu. Livet stannar ju aldrig upp och ibland saknar man förr, men det innebär ju bara att det betydit någonting speciellt.
 
Linn, Emelie & Camilla, ni är värdefulla för mig ♥.
 
 
triss i vilda barn (och hund) :)
paketöppning, Maja fattade inget, men mamman blev glad ;).
 
Tiden gick för fort och jag hoppas vi ses fort snart igen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: