first day of my life

firad.

Kategori:

kul med en låda.
 
firar min examen :) Då blir man glad.
 
men allas blickar vänds tillbaka till Majan fort ♥
Vi fortsätter gåträna. Idag 6 steg. Snart släpper det nog :).
 
Men hur underbart är inte livet, jag behöver nypa mig. Jag borde blogga om allt fint men jag vill helst bara njuta av nuet, och lägga upp bilder för att minnas. För den här sommaren kommer vi ju aldrig glömma. Majas första, och den finaste sommaren på lääänge. Nu är syster och bror hemma också, och livet känns komplett. Älskade familj som jag är så förälskad i. Vi har haft några fina dagar tillsammans nu, och fler blir det. Imorgon åker vi på en liten visit till Alingsås och träffar Camilla, Linn, Emelie och familjer. JAG DÖR AV LÄNGTAN. Känner mig helt pirrig över att vi ska få kramas äntligen. Och att barnen ska få leka och busa tillsammans. Det blir en fin början på helgen som slutar i Ullared sen tillsammans med mamma och Martina.
 
Sol och bad hela dagarna långa. Men lite sov, middags och skuggpausar förstås.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: