first day of my life

Dagar.

Kategori:

Moln, sol, regn, blåst, varmt.. Ja sverigesommar i ett nötskal och det är så härligt att ha dagarna tillsammans alla tre ♥. Maja har tyvärr en jobbig sovperiod igen och vaknar på nätterna, så jag har nattskift och får sovmorgon medan de andra går upp och myser och så äter Maja sin andra frukost när vi äter, lyxigt värre ;). Hoppas det inte håller i sig allt för länge, hon behöver lära sig sova på nätterna ju, gaah hur gör alla andra för att lyckas.. Man vill ju inte gärna lämna bort skruttan över natten om man vet att det betyder massa sömnlöshet för barnvakterna. Jaja, det löser sig. Hon vinner ju pluspoäng på att vara världens gladaste och härligaste unge på dagarna så man glömmer fort bort alla fula ord man sagt tyst för sig själv mitt i natten ;). Hon hade hög feber hela onsdagen, nästan 40grader men igår var den helt borta (sov mellan 18-8 den natten) och idag har hon varit helt som vanligt. SKÖNT! Hatar när hon är sjuk och de ändrar personlighet :(
 
bara massa mys och sömn som gällde när febern var som värst.
 
Idag har vi varit på stranden en stund efter lunch, Maja plaskade, jagade ankor, grävde ner sig själv i ett hål och var allmänt tokig. Jag har hunnit springa på em också, försöker köra varannan dag och det går bra, fast jag behöver steppa upp lite för jag orkar fortfarande inte mer än 4,5km, sen tar det stopp. Får läsa på lite och försöka träna lite mer effektivt.
 
 
Nu blir det film här och imorgon hoppas vi på ännu en dag på stranden, jag vet en som blir lycklig då iallafall, badanka som hon är :).
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: