first day of my life

vänner.

Kategori:

Idag har vi varit och hälsat på Elise och Märta som bor hos Elise mamma den här veckan. Annars bor de i Linköping så vi försöker ses så ofta vi kan, och när de är i stan. Elise och jag har växt upp tillsammans eftersom hennes mamma och min mamma var och är bästa vänner. Mamma och Elise mamma Ingela fick sina första barn ungefär samtidigt, var mammalediga ihop och sen dess har vi umgåtts, firat jul, åkt på semester och så vidare tillsammans sen jag var bebis. Elise och hennes tvillingsyster Frida har alltid varit som storasystrar för mig.
 
Ganska häftigt är det att vi helt utan att veta om det blev gravida ungefär samtidigt och att våra bebisar sen kom med 1dags mellanrum. Elise och Viktor fick åka hem med Märta från bb samtidigt som jag och Oskar precis kom in på förlossningen. Och mamma och Ingela fick blir mormorar precis samtidigt ♥.
 
Jag tror att dessa två donnor kommer ha det himla kul tillsammans när de växer upp, och jag hoppas de ska betyda mycket för varandra, precis som Elise och Frida betyder för mig och mina syskon.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: