first day of my life

Oj.

Kategori:

Nu har det varit tyst ett tag.. Bloggappen har inte fungerat så det inlägg jag postade i lördagskväll kom visst aldrig upp och sen har vi haft kräksjuka och annat så jag har inte hunnit/orkat sätta mig vid datorn. Tusen gånger smidigare på mobilen. Ska kolla upp om den funkar igen sen och lägga upp lite bilder.
 
I förmiddags var vi iväg på babysång och Maja var strålande glad. Sen tog vi en promenad när hon skulle sova och nu sover hon utanför väl inpolstrad i overall och filt och åkpåse. Hon sover så himla mycket bättre ute i friska luften så försöker låta henne göra det även när det är kalltkallt som idag.
 
Om en halvtimme måste jag dock väcka henne för då ska vi iväg på babysim och sen får Oskar ta med Maja hem för gröt och godnatt medan jag tar första ensamma fikan på stan sen bebis kom, tillsammans med Ronja och Sanna. Härligt! Vi har inte setts på nästan 2veckor för alla har varit sjuka på sina håll med kräksjuka, rs-virus, och "vanliga" vinterförkylningar.. Blä men nu är vi nog alla friska igen förutom Ronja som är lite snorig. Men bara barnen får vara friska så är jag glad!
 
Instagrambilder från i lördags när vi var barnvakt åt Charlie & Lilia. Mysigt värre och på lördag ska Lilia ha sovaöverdejt hos oss medan hennes föräldrar välförtjänt roar sig själva på fest. Åh längtar!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vart går du på babysång i Motala skulle gärna vilja börja ??

    Svar: På församlingshemmet, ring dit vet ja!
    Joanna Gullberg

    2013-02-07 | 17:01:28

Kommentera inlägget här: