first day of my life

nyår.

Kategori:

Vi firade nyår hemma i år. Det kändes bäst med tanke på att vi varit sjuka och Maja fortfarande inte är kry. Så vi tog oss till maxi och handlade lite för att laga lite finare middag, trerätters blev det med räkcoctail, potatisgratäng o biff, och toscakaka m glass till efterrätt. Vi tog oss ur mysbyxorna och fixade till oss lite under middagen men vid 21 drog vi på pyjamasbyxorna och kramades framför "a beautiful mind" istället.
 
Vi gick och la oss 20min innan 00-slaget men eftersom vi bor precis vid en fotbollsplan så kändes det som att vara i en krigszon mellan 00-01 typ, det smällde galet mycket och högt så både jag och Oskar hoppade till flera gånger och Leo var jätterädd. Maja sov sig igenom allting, skönt det, det hade nog kunnat skärra henne för livet annars ;). När vi precis somnat både två ringde mamma och frågade om vi kunde skjutsa hem henne o pappa eftersom det inte fanns några taxi. Så Oskar hoppade i bilen, körde hem dem, och jag kunde inte somna förän vid 3.30 sen, och Maja ville upp vid 9. Så jag känner mig lite halvbakis jag med idag av trötthet, men vi ska ta oss ut en stund och njuta av den lilla solen som lyser.
 
Hej 2013 säger vi ♥

Kommentarer

  • ronja säger:

    Vad fin du är!! Gott nytt år till er! Saknar er!! ❤

    2013-01-01 | 17:51:06
  • sanna (elsa o ville) säger:

    Finaste finaste ni <3!

    2013-01-01 | 20:14:33
  • elin säger:

    Vad fina ni är! Gott nytt år på er!

    2013-01-01 | 21:42:50
    Bloggadress: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här: