first day of my life

måndag.

Kategori:

 
Vi har inte gjort mycket vettigt idag :). Maja ville gå upp vid halv7 så det blev en lång förmiddag. Vid halv 11 tog vi en promenad till stan, hälsade på mormorn och jag unnade mig ett par cheap monday-jeans, det var jag värd tycker jag! Sen kom en elektriker hit när vi var hemma igen och kollade upp vad vi vill ha gjort i huset, så han kommer på onsdag och ska fixa uttag och dimrar lite här och där.
 
Vi har betalat räkningar och gjort sista betalningen på vår Sälenresa vi ska på i Mars tillsammans med Sanna, Ronja och deras familjer. Längtar. Det ska bli urhärligt ♥!
 
Såklart hunnit med massa Majabus och mys, som varje dag. Gud vilket lyckopiller hon är.
 
Imorgon är det sång & sim-dag så nu ska jag sova och hoppas på att Maja vaknat först i gryningen. Önska kan man ju alltid ;).
 
ahaaa, kameran.
"jag flyyyyyyger mamma" ;).
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: