first day of my life

lugn.

Kategori:

Jag älskar den här stunden på dagen när Maja tar sin första lur för dagen. Maja sover gott i vagnen efter en liten promenad runt kvarteret och jag dricker kaffe och har datorn på magen. Ska sminka mig och ta på kläder och så ska vi gå till biblioteket efter lunch tänkte jag. Har fått sova ganska gott inatt. Hon åt vid halv4 och vid halv7 och så gick vi upp 8. Hon har varit lite tjurig med att få i gröten på morgonen men nu tar vi varannan gröt, varannan frukt och då slinker allt ner foooort, haha. Gottegris som mamman.
 
Igår var vi hos Majas farfar länge, fikade och lekte. Maja har varit rätt reserverad mot både min och Oskars pappa och tar gärna till krokodiltårarna, men igår efter lite lirkande så tyckte hon farfar var urfräsig ;). Jag var (är,haha) ju en riktig mammagris när jag var liten så det kanske går i arv... Hon sov bara två gånger igår och var vaken från 15 så vid 19 sa hon godnatt och sov sen heeela kvällen, minsann. Så idag ska jag inte söva henne en tredje gång om hon sovit till 15-16 utan hålla henne vaken så kanske kvällarna sovs igenom lite bättre.
 
Lite bilder från helgen
 
matgalen.
jag bara tokälskar den här bilden. Hur gosig får man vara ♥
tittut.
gos och kärlek.
häng på mattan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: