first day of my life

gäsp.

Kategori:

Majas nya morgontid verkar vara 7.. Gäsp, lite för tidigt för min smak, men dagen blir bättre om man tänker mat och rutinmässigt, så jag får väl helt enkelt gilla läget. Så nu sover hon middag efter frukosten och sen ska vi till Sanna för lek och massa prat. Och vi ska äntligen få träffa Alixs bebis Otis ♥.
 
Maja fick sin första blodsmak i munnen idag, vi satt och lekte och jag vände mig om en sekund för att ta ett par strumpor (höll henne i ena armen) men ändå ramlade hon med munnen in i en hylla :( Stackars plutt, men hon fick lite kallt papper att sulta på så det var inte så farligt. Mest jag som blev rädd. Och arg på mig själv förstås. Men ingen skada skedd, tur de är tåliga!
 
Nepp, dags för mascara och kläder.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: