first day of my life

galen

Kategori:

Igår innan läggdags var Maja grinig och allmänt tjurig så vi gav henne gröt och sen somnade hon gott på 1 minut, men när vi tog upp henne till sovrummet (hon sover i vagnen nere i hallen av ren lathet från vår sida) när vi skulle sova vid 22 ammade hon en stund men sen tog det 2 1/2 timme! att söva om henne. Hon låg och vred och vände och bara vägrade slappna av, men var aldrig ledsen, bara övertrött antagligen. Men efter 00 nångång gav hon äntligen upp, efter att jag buffat hennes söta lilla rumpa i en halvtimme i sträck samtidigt som jag fick lägga tillbaka henne när hon vred sig iväg..
 
Aaaah, höll på att bli tokig. Sen fortsatte hon hela natten att vrida och vända och vara allmänt missnöjd så jag är trööööööött idag. Men dessa nätter är få tack och lov, och jag tror hon är i en "fas" just nu, gnällig och vill vara nära i famnen hela tiden när man är hemma. Är vi iväg är hon glad och nöjd såklart ;). Haha.
 
Idag ska vi umgås med min bror och hans tjej som är nere från Stockholm och hälsar på. Mysigt!
 
Det är tur du är så söt och tokig :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: