first day of my life

ut på lunch.

Kategori:

Igår var halvtrist, tandvärk som ledde till tid hos tandis efter lunch. En visdomstand som ger inflammerat tandkött = aj aj aj. Antagligen blir det operation och ta bort den där rackaren snart (när jag bearbetat att de ska sticka sprutor in i min mun)... De spolade rent och nu går jag på ipren några dagar...

Idag vaknade vi lite innan 7, hade mysmorgon med frukost, duplolek, skratt och en liten tupplur. Sen tog vi en promenad till stan, gick till apoteket, kollade efter mössor, hälsade på mormor och sen gick vi till Ströget för lunchdejt, bara Majan och jag. Hur mysigt som helst och Maja var på galet skratthumör och log åt varenda kotte som kom in. Mycket uppmärksamhet får man om man är söt minsann :). Mysigt med egentid tillsammans utanför husets väggar tycker jag. Det får nog kanske bli en fredagsvana!
 
Nu sover Maja och jag ska också stänga ögonen en stund och vila. Härligt med fredag och helg ♥.
 

Kommentarer

  • Thilda Beachmountain säger:

    Hon är ju bara för söt!! Verkar va en riktig solstråle :)

    2013-03-01 | 18:22:56

Kommentera inlägget här: