first day of my life

gos

Kategori:

 
Så kom söndagkvällen och Maja är fortfarande inte helt kry men på bättringsvägen. Man förstår inte hur barn kan vara så glada och pigga trots feber och hosta, och en näsa som rinner. Men hon har väl helt enkelt inte varit jättesjuk, bara förskyld och eländig ;).
 
Trots sovmorgon imorse till 9 så är jag trött, en ständigt återkommande känsla som nog 99% av småbarnsföräldrar har.. Maja sover ju ändå ganska gott och vaknar runt 3 och 6 bara och äter så jag får ju sova ganska många timmar ändå, men det är väl kroppen som börjar ta stryk att man inte sovit en hel natt sen Maja flyttade in i magen.. Som gravid sprang jag på toaletten 30gånger per natt och nu ska det serveras middag mitt i nätterna ;). Och ibland vaknar jag bara för att Maja inte vaknat och måste kolla så hon mår bra... ahh sömn sömn sömn, ett härligt samtalsämne ;).
 
Nu blir det söndagsfilm i famnen på min stora kärlek medan bebis sover.
 
Att mysa har fått en helt ny innebörd.
Ständiga fjärilar i magen ger du mig ♥.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: