first day of my life

fredag.

Kategori:

Maja fick med bravur godkänt hos doktorn och hon såg pigg och alert ut sa han (även om hon är snorig och hostig med rinnande ögon just idag). Hon växer perfekt enligt hennes kurva och det är bara att fortsätta köra på med maten som vi gör, även om jag ska fortsätta amma iallafall februari ut pga alla virus och sjukdomar. Tror att amningen ger lite skydd iallafall, och nu när hon gärna äter av mig igen också så finns det ju ingen anledning att sluta.
 
Vi fick sova ganska gott inatt, jag gav henne en alvedon när hon vaknat för 3e gången på en timme och sen fick hon ligga på mitt bröst, då blev allt bättre. Vi gick upp 7.45 idag så lilla febern sätter nog sina spår. Hon sover utanför i vagnen nu, hoppas hon kan sova bort febern fort!
 
Det blir ingen bio för oss med andra ord, men det kommer fler helger. Majan kommer ju först ♥.
 
Lunchen är redan intagen för mig och efter att Maja vaknat och ätit ska vi ta en långpromenad, det känns som vår ute.
 
Hoppas ni får en fin fredag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: