first day of my life

fest.

Kategori:

Igår var vi som sagt på lite fest och vi sövde Maja i vagnen innan vi gick in, men hon vaknade efter 40min och ville vara med. Så hon satt i knät och lyssnade på prat och musik tills vi åkte hem vid halv22 för att slippa övertrötthet. Ammade och sen somnade hon, lite motvilligt efter 20min eller nåt. Så det gick ju alldeles utmärkt, hon var en duktig minglare :). De andra som har bebisar i Majas ålder hade lämnat dem sovandes hemma, så det kanske är dags att börja öva lite så vår bebis också kan sova tryggt hos mormor och morfar.
 
Oskar tog en bild medan jag väntade på att Maja skulle somna in jämte mig.. Varför har jag nappen i munnen?.. Haha, livet som mamma..
 
 
Nu väntar vi på att Maja ska vakna och sen ska vi till mamma och pappa en stund, mamma ska klippa av lite av mitt hår, det är slitet... Måste fixa utväxten också, men det får bli hos frisören efter jag slutat amma och slutat tappa massa hår. Innan dess vågar jag inte, håret kanske ramlar av!..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: