first day of my life

klappar.

Kategori:

Helgen i Sthlm var väldigt mysig tillsammans med mamma och bror! Vi åt smarrig sushi, drack vin, pratade massa och tog sovmorgon på lördagen. Efter frukost begav vi oss ut i Stockholms kaos och skulle handla klappar. Nästan alla blev klara, och jag är himla glad att jag inte hade Maja och barnvagn med mig bland allt folk.  Vid 18 hämtade vi upp Martina på Arlanda och sakta med säkert körde vi hemåt. Var underbart att krypa ner jämte min bebis sen, det var skönt att vara för sig själv en stund med jag längtade nästan ihjäl mig ♥. Igår klädde vi gran och slog in julklappar och idag har vi hängt på öppna förskolan, och på em kom Martina hit och lekte lite.
 
Sommarpratarna på tv, Maja sover, jag har dammsugit hela huset och jag önskar just nu bara lite snö på marken så är julen räddad. 3 dagar jobb nu innan 3 veckors ledighet. Och efter ledigheten är det nya tag på 2014. En ny kollega på jobbet, en liten Maja som ska skolas in och en pappa som ska börja jobbar heltid igen. Men först ska vi fira in nya året med Fredrik, Marthina, Charlie och Lilia. Kan inte tänka mig en bättre avslutning på 2013 än med dessa människor som jag älskar så ♥.
 
att pluppa är nya grejen, tokkoncentrerad.
äntligen hemma vår fina syster/moster/svägerska.
en regnig promenad.
när snön fortfarande var kvar gjorde pappsen en snögubbe ;).
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: