first day of my life

En boktok

Kategori:

Böcker, böcker, böcker, all day every day. Såfort någon kommer innanför dörren hemma hämtar hon en bok och säger "sitta här", och så är det lässtund, det bestämmer Maja minsann. Till frukost, lunch och middag. Hon räds inte långa böcker som tar tid utan har några som säkert tar 5-10min att läsa och hon sitter och kommenterar, pekar och bläddrar. Hon är en boktok helt enkelt, så det är ju bara att hänga på och läsa på, orden flyger ur munnen just nu och hon härmar allt så någon nytta gör det ju såklart 💛. Hennes favorit är just nu en tjock bok som har en mening på varje sida som sen fortsätter sidan efter, vid det här laget kan hon den nästan utantill tror jag. 

Anka
Ingenting här
Lilla Ferdinand, jag sitter hellre här, i min soffa för mig själv, och läser 💕.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: