first day of my life

December

Kategori:

December är här, det är julpyntat här hemma och sakta men säkert köpes julklapparna in. Mysigt! Men jag önskar oss lite snö inför lucia och jul, men det kommer nog :). Julkalendern har vi iallafall kollat på och den är spännande och mamma sitter blixtstilla hela kvarten minsann!

 Bebismössan skulle visst vara på :)

 En dag jobb till innan långhelg, igen. Älskar mitt schema och att kunna vara med Majan så mycket, finns ingenting som är lika värdefullt som det, inga pengar eller materiella ting i världen.. I måndags var vi på öppna förskolan som vanligt och det är så himla mysigt där, underbar personal, ett skönt lugn, glada barn och föräldrar och en öppen stämning :). Önskar jag kunde lämna Maja där i vår istället, då hade jag varit trygg!

Klockan ringer halv6 imorgon bitti så jag ska strax krypa under täcket. Imorgon ska jag äntligen få träffa "mammagänget" igen, en liten kvällsfika och update på livet, längtar!


Stå stilla, mamma ska ta kort 🙈!.. Inte en lugn stund...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: