first day of my life

Vännerna.

Kategori:

 
Idag hade vi kalas nummer 1 för vår 1-åring tillsammans med Majas vänner Freja, Meja, Melker och Ville. Dessa fem har träffats precis hur mycket som helst under det här året och utan Ronja, Linda, Sanna, Elin och Alix som allihopa är flerbarnsföräldrar (och kunnat lugna mig måånga gånger när jag varit nojig) hade nog livet som mammalivet känts så himla tråkigt. Att uppleva detta mirakel som barn är tillsammans med de finaste vännerna, det är ju så det ska vara. Att se varandras barn och njuta av allas framsteg (och prata en hel del kring sömnbrist, bajs, mat och amning) :) och se personligheter växa fram som är så olika, och varenda en av dem har en stor plats i mitt hjärta, de gjorde ju Majas första år till megaspeciellt och jag hade inte kunnat önska mig en bättre start på mammalivet ♥. Nu är snart ledigheten slut för allihop, barnen ska skolas in på förskolan (maja blir ju kvar hemma med oss ett halvår till minst) och mammorna går tillbaka till jobben. Men vi får ses så ofta det går iallafall, det kan bli en aw eller två och vi får se till att njuta av de stunder vi får tillsammans, även om det inte kommer bli som det varit nu.
 
Tack från botten av mitt hjärta för det här fantastiska året hälsar Maja och jag.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: