first day of my life

jogg jogg.

Kategori:

Idag bytte jag runda, och sprang runt kanalen istället för råssnäs. Skönt med ombyte! 5km sprang jag och hade faktiskt orkat liiiiite till kanske, men jag gav upp och stack hem för att laga mat istället ;). Glad att träningen ger lite resultat iallafall och äntligen orkar jag 5km, innan har det tagit stopp efter 4. Sakta men säkert helt enkelt. När jag kom hem var Oskar och Maja ute och medan jag pustade ut i gräset bjöds jag på Majabus, såklart. Det gulligaste just nu är att hon tar allt möjligt och börjar låtsasprata i telefon, då smälter hjärtat. Oftast är det "mamammaaa" och det är väl inte så konstigt eftersom hon är crazy mammig just nu, mysigt, men rätt jobbigt när hon blir ledsen såfort Oskar tar över och ska göra något.. Tok, hoppas den fasen går över snaaart.
 
Imorgon sticker vi till Öppna förskolan på fm, ska bli kul, nu är Maja så stor att det nog är nyttigt att vara där lite mer och känna in förskolekänslan, om ett halvår är det antagligen dags på riktigt, om hon nu får plats.. Det är en annan historia, allt löser sig :)
 
Lycka är att komma hem till den här glädjespridaren ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: