first day of my life

glad.

Kategori:

Igår kväll kom Fredrik, Martina och Lilia över på sushimys. De åt lite finost till dessert och jag smaskade godis. Maja och Lilia sov, men när vi gick och la oss vid 00 vaknade Maja till, och somnade halv4 nästa gång. Kanske värsta natten sen Majan kom. Fy tusan så trött jag var.. Det var som att hon hade myror i benen som vägrade försvinna, och hur trött hon än var och bara låg i min famn så kunde hon inte komma till ro och somna, benen sprattlade omkring som en galnings... Men nu glömmer vi den natten och hoppas på en bättre natt nu, jag behöver sova gott, big time. Idag åkte Oskar och Maja tillsammans med Peter (farfar), Fredrik och Lilia till Överalid medan jag cyklade till stan för fika med Lii och Emmy. Underbara tjejer som jag tyvärr träffar alldeles för sällan, men snart ses vi igen och då är det på Emmys bröllop 7 sep. Åh vad jag längtar!
 
Imorgon ska vi plocka blåbär och eventuellt ta en tur till Gamla Linköping. Det blir en lugn dag i vilket fall. Skönt :)!
 
Flickorna på språng med världens bästa farfar ♥
upptäcker världen tillsammans!
 
Nu säger jag nog godnatt, ha en trevlig kväll gott folk.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: