first day of my life

fest.

Kategori:

Livet är en fest, denna sommaren skapar mentala minnen som kommer finnas kvar länge. Jag tar bilder i huvudet av stunder och situationer och försöker att bara njuta av nuet. Det är helt fantastiskt hur mycket värme och energi denna sommar kommit med. Och en lyckokänsla och ger ett rus trots att jag knappt druckit en droppe alkohol på hela sommaren, vem behöver det när livet ger en såna kickar?!. Denna stund på året gör mig redo för vardag, rutiner och jobb, och jag längtar faktiskt, utan så mycket ångest, det ska bara bli så himla kul att låta Oskar och Maja skapa en rutin där jag får komma hem till dem efter jobbdagen. Mysigt ska det bli!
 
Ikväll sprang jag en runda i råssnäs, sen kom Oskar å Maja på cykeln och mötte upp mig och så åt vi pastasallad jag gjort och badade i det 25 gradiga vattnet... Kvällsdopp tog vi igår också efter Majas sista 1årskalas. Fredrik, Marthina, Lilia och Charlie kom med och vi busade länge i vattnet och Lilia visade Maja hur man leker bäst med sanden. Åh Maja och hennes kusiner, man blir helt varmt i hjärtat av att de dem tillsammans!
 
I lördags var det över 30grader varmt här så då spenderade vi såklart dagen på stranden nedanför mamma och pappa med Fredrik, Lilia och Charlie. På kvällen kom Sanna, Alix och Jossan med familjer hem hit för pizza och umgänge :). Det åskade och ösregnade ett tag, men vi satt på altanen och hade det sådär megahärligt som vanligt!
 
födelsedagsbarnet fick bada (som varje dag) och leka av sig på stranden innan kalas på em.
Oskar, Fredrik å Charlie kastar boll nånstans, jag blundar och lyssnar på Alex&Sigge medan flickorna sov.
Älskade bästa ungar.
På promenad genom livet ♥.
 
 

Kommentarer

  • Himpåblandbandärjubraju! säger:

    Så du har med hittat Alex o Sigge? Har räddat många timmar för mig i bilen det..

    Vilken underbar dotter ni har skapat er, hur söt som helst!

    Svar: haha det tog ett tag innan jag fattade vem det var ;). Jaa gud Alex å Sigge i mitt hjärta, folk måste undra varför jag skrattar högt för mig själv under springturerna! Ja hon är rätt så jättefin, och det är din gosse också! Kram
    Joanna Gullberg

    2013-08-20 | 23:59:49

Kommentera inlägget här: