first day of my life

Bang.

Kategori:

Hemkomna från Linköping och Dr.Bang. Världens bästa, och trevlig! Tyvärr är inte Maja lika förtjust i honom, haha, skriker rätt ut såfort han ska lyssna på hjärtat eller känna på henne. Så kan det vara, hon har integritet den här damen, minst sagt. Allt såg iallafall bra ut och värdena var som de skulle. Skönt! Så pustade jag och mamma ut som efter varje gång (tack världens bästa mormor för att du finns för oss, du är värd alla stjärnor på himlen ♥).
 
Resten av dagen ska spenderas rensa ut och sortera kläder. Ut med allt gammalt som legat i lådorna men inte blivit använt på flera år (nej jag kommer inte gå ner 5kg i vikt och komma i dem, inte detta år heller ;), och kanske har vi råd med lite nytt. Behöver basic t-shirts, för jeans och koftor och tjocktröjor har jag en hel del. Och leggings behöver jag ett par st, det kommer gå åt på jobbet också!
 
Nu ska jag njuta tystnaden en stund innan Maja vaknar här jämte mig.
 
morgonbus :)
 
 
 

Kommentarer

  • Marthina & Lilia säger:

    Våran bästaste sötaste Majan!

    Lilia peker på bilden och säger voff voff Maja har baja (basat)


    Svar: haha gulle <3!
    Joanna Gullberg

    2013-08-21 | 12:44:19

Kommentera inlägget här: