first day of my life

ännu en söndagskväll.

Kategori:

Ännu en härlig söndagskväll efter en härlig helg ♥. Familjehelg på alla sätt, pizzamiddag med fredrik, marthina å barnen i fredags, stadsbesök och ärenden igår, följt av grillad röding hemma hos mamma och pappa, MUMS! Idag har vi varit i Gamla Linköping med pizzamysfolket ;), och avslutade dagen med att såga ner en helvetes stor en på trädgården och bli bjudna på thai på notvarpsstigen som tack? Eh det var ju vi som borde tacka. Bästa mamma och pappa som hjälper till, älskar älskar älskar er.
 
Fullt ös och det ska bli kul med en ny vecka. Dr.Bang besök på tisdag, lite personalmöte för mig imorgonkväll, öppna förskolan, och förhoppningsvis ska jag hinna träffa mina vänner något, som gått och börjat jobba. Heltasktigt tycker jag, vi längtar så man blir tokig efter dem ♥.
 
Här kommer en himla massa härliga bilder från dagarna som gått sen sist,
 
 
Maja och Märta, 1 dag emellan varann. Deras mormorar är bästa vänner och de lär nog ses en hel del i livet :)
 
 
får man gå själv i trappen Maja? Nej...
Makaroner och fiskbullar, bästa middagen någonsin tydligen.
kram kompis.
 
blå-ögat.
 
jobb jobb.
Varför har ni satt mig här? Du stör arbetet ;).
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: