first day of my life

aj.

Kategori:

 
Före 1årssprutorna igår låg token och tittade barnkanalen medan jag sminkade till mig lite ;). Hon hade hostat och varit lite snorig på morgonen men vi chansade och tog sprutorna iallafall, och trots att febern slog till så var det ganska väntat då hon fått det de två andra gångerna också. Hon (och jag) var tappra och svimmade inte av varken synen av sprutor eller sticken. Men tårar blev det, usch stackars. Natten har varit rätt jobbig, hon har vaknat ledsen flera gånger och idag har det ena benen varit svullet, rött och hon har helst inte gått alls, hon har hängt runt min hals mest hela tiden... Så någon glad tjej har vi knappt sett synen av, men så får det vara ibland. Det matchade ju bra idag eftersom det regnat nästan hela dagen. Jag tog mig ut när Oskar kom från jobbet och tog en joggingtur i ösregnet. Hur skönt som helst, och jag orkade långt idag!
 
Inte gladast i stan, men nu sover hon för natten och febern hade gått ner en hel del och imorgon vaknar vi nog pigga och glada, redo för helgen!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: