first day of my life

Regn.

Kategori:

Blä det har regnat hela eftermiddagen och humöret har varit sådär. Trött och huvudvärk och allmänt låg.. Men nu sover Maja gott iallafall och jag ska läsa lite MAMA innan jag ska sova. Fotboll på tv = tidig läggdags för mig. Skönt. Majsan sover sådär, tänderna uppe är påväg ut men det går sakta och det kliar väl en massa, så hon sover halva nätterna på mitt bröst. Jag sover rätt bra ändå (man vänjer sig fort) men såklart vore det skönt att sova lite mer sammanhängande då och då. Men om nån vecka borde de spruckit igenom!
 
Idag har vi firat finaste Meja som fyller 1år idag och Freja som fyller 1år på fredag. Stora tjejerna nu och jag förstår inte alls var tiden tar vägen. De var ju så så så små nyss, och nu ska de snart börja dagis och går och ja ni fattar.. Det känns ledsamt på något sätt, men samtidigt så otroligt fint att få se bebisar bli barn och upptäcka världen och lära sig hur allt fungerar. Men ibland vill jag bara pausa, andas, insupa situationen och ja, befinna mig mer i nuet för att se och höra varenda detalj...
 
HURRA HURRA HURRA för er iallafall. Lyckliga vi som får möjligheten att dela livet med er ♥
 
Maja ville såklart hjälpa till att slå in paket, men råkade visst slå in sig själv på köpet ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: