first day of my life

mössa.

Kategori:

God dag måndag :)!
 
I lördags hemma hos mamma och pappa kom jag på att den där röntgen Maja (kolla om hon har någon sköldkörtel) ska göra den 19e april (i min hjärna nästa fredag) var igår... Fan vad pinsamt, jag ringde dessutom i veckan och ändrade tid för att det skulle passa hennes sovtider bättre, och ändå kopplade jag inte att det var förra veckan. Ringde och bad om ursäkt imorse så vi ska dit imorgon eftermiddag istället. Sen får vi köra fort hem för att visa upp Maja för Oskars underbara faster Alice och hennes man som kommer från Göteborg :). Ska bli härligt att träffa dem igen, förra gången var sommaren innan jag blev gravid så det är alldeles för längesen.
 
Idag har Maja sovit 2 timmar på fm så jag har slappat mest och efter lunch tog vi en promenad till stan för att leta mössa.. Kom hem utan mössa men med ett par harembyxor till mig istället.. Och beställde en urtjusig mössa på nätet istället, visar när den kommer. När Oskar kommer hem får vi städa lite och handla lite och fixa tvätten lite, och ja ni vet, det där trista vardagsgöran som man inte hinner med en vilde som ska stå och vara precis överallt...
 
Lite bilder från vårt söndagshäng lite längre bort på nämndemansgatan ♥
 
Puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: