first day of my life

kväll.

Kategori:

Usch det blev en rätt deppig dag efter jag skrev det där om Landola i morse, mycket tankar och minnen som kom tillbaka. Men det gör ingenting, det är klart att man måste få tänka och bli ledsen också. Majan har sovit mycket idag både på för- och eftermiddag så jag har kunnat plocka här hemma och fixa och bara tagit det lugnt. Vi åkte och kollade barnbilstol på lekia, men ska testa den vi vill ha i bilen också så den passar, till helgen får det bli. Maja kommer bli glad över en ny stol, hon är halvnöjd över att sitta i babyskyddet nu, hon ser ju liksom inte ut så mycket som hon vill, och dessutom är den ju halvliggande vilket inte är Majas favorit, att ligga ner alltså :).
 
Imorgon är det babysång och på em ska vi till simhallen.

På torsdag åker Oskar till Italien med sitt jobb och kommer hem lördag kväll så vi ska bo hemma hos mamma och pappa (mörkrädd javisst) och bara mysa. Vi kommer ju sakna pappan, men unnar honom semester ♥.
 
Nu ska jag gå och sova, Maja är orolig på nätterna och vill gärna ligga på mig några timmar där runt 3-4, så jag är matt på kvällarna just nu. Håller tummarna för en bra natt helt enkelt, det är lika spännande varje kväll ;).
 
Älskade finaste ni, som jag älskar er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: