first day of my life

italien.

Kategori:

Nu är Oskar påväg till flyget mot Italien och jag å Majan saknar mannen i våra liv redan, men hoppas de får en härlig resa ♥. Idag har vi och mammagänget varit hos Elin som flyttat till hus, och OJ så fint det var. Helt underbart med vackra vita stora fönster, gamla trägolv och balkar i taken.. Åh jag blev så inspirerad att fixa här hemma, allt ser i princip ut som det gjorde när vi flyttade in (inte så konstigt eftersom jag tar ut få mammadagar=noll kronor över i månaden) men lite piffigare skulle vi nog kunna göra det med enkla medel. Majas rum är ju på gång, snart. Det ska bli så kul att inreda därinne sen!
 
När Majan vaknat blir det mellis och sen sticker vi ut till mamma och pappa för att spendera några dagar. Åker hem hit för att mysa med Leo lite bara, annars tar vi nog också lite "semester" från hemma, skönt! Ska packa ner lite kläder och majas täcke å kudde så hon somnar gott :).
 
Återkommer kanske ikväll, blev akut trött så kommer inte på något mer att skriva ;).
 
Det bästa Maja vet just nu, kasta på golvet så någon annan (läs:mig) får plocka upp...
Min fina fina docka, du är så söt när du sover!
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej!! Hur många dagar tar du ut för att få det att gå ihop? Hur länge räknar du med att vara hemma? Ha det bra! :)

    Svar: Hejhej! Jag tar ut som mest 4dagar i veckan, och det gör oss inte rika men vi överlever just nu. Vi prioriterar att kunna ha Maja hemma sålänge som möjligt. Jag ska jobba 3dagar i veckan och pappan 2 dagar och så ta 4 föräldradagar per vecka, så får vi se efter jul hur mycket dagar som finns kvar.. Det gäller att pussla :). Ha det så bra, kul att du är här och läser!
    Joanna Gullberg

    2013-04-11 | 16:37:00

Kommentera inlägget här: