first day of my life

för fint.

Kategori:

Det är för fint väder för att sitta vid datorn. Så ni får bara några intagram-bilder från de senaste dagarna. Gjort allt vi skulle gjort idag och nu ska jag och Maja strax åka ut till mamma och pappa för att sova där när Oskar har killkväll här hemma. Ska bli mysigt. Igår var Fredrik, Marthina och Lilia här och de gick inte hem förän efter halv1 nångång så idag är jag lite trött, så det blir nog en tidig kväll för mig. Men vädret ger så mycket energi så är så länge orkar jag hålla igång ;).
 
Min stora tjej med den största personligheten ♥
En bild, en vecka gammal Maja och mitt hjärta värker av kärlek och minnena från den stunden.
"Hjälper till" att fixa ihop grillen.
 
Vad gör ni för att njuta av våren denna helg?
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: