first day of my life

Ensam.

Kategori:

Åh nu börjar jag känna mig ensam och längtar efter Oskar ♥ Ibland är det fint att vara ifrån varandra för att kunna känna hur gott han luktar när hon kommer hem igen. Och att det där skägget kanske inte sticks jättemycket ändå, och det spelar iallafall ingen roll för han är ju sååå snygg i sin skäggstubb. Jag saknar att han nästan varje kväll kliar mig i håret eller masserar mina fötter och ber nästan aldrig om någonting i gengäld. Men mest av allt saknar jag att se Maja och han busa och leka och ha det sådär härligt som bara de två kan. Och han har varit borta i två dagar bara, och ändå känns det nästan lite pirrigt i magen att han snart kommer hem! Åh vilken tur jag hade i kärlek. När man vet, då vet man antar jag, det fanns aldrig några tvivel ♥.
 
Maja sover i sin säng sen 20 (ska testa igen om vi båda sover bättre i varsin säng, även om jag gärna ligger och kramas med henne hela natten) och jag ska sätta på en film och se om jag kan hålla mig vaken tills Oskar kommer. Så så trött. Att vara ensam med Majan tar på krafterna (även om mamma och pappa lekt och myst också förstås, och jag är i stort behov av en sovmorgon (snälla älsklingen, visst går du upp med Majan imorgon!).
 
Du&jag.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: