first day of my life

en dag.

Kategori:

Tisdag och vi skippade sången idag för att åka och fixa pass. Ska strax dit, men Majan sover gott i vagnen än så länge så snart får jag nog väcka henne.. Mitt pass går ut innan vi åker till London också så måste göra nytt till både mig och Majan.
 
....... ett antal timmar senare, Maja sover för natten och vi har hunnit med en hel del idag. Passfix på fm, en sväng till lekparken, kaffe hos svägerskan, fix i trädgården medan Maja sov på em, mellis ute och sen stack vi till simhallen för lite plask. Till kvällsmat bjöds pastasallad med tonfisk och nu ligger vi som två döda sillar i soffan, blir en tiiiidig kväll idag. Oskar är hemma och är sjuk och jag verkar ha sovit halvbra inatt (man har glömt på morgonen hur många uppvak och nappinstoppningar man gjort)..
 
Annars, Maja är en grinis just nu och tänderna i överkäken är påväg ut, så inte så konstigt kanske, men hon har lärt sig riktigt gnällljud som i och för sig låter rätt gulligt en kort stund men längre perioder kan man lätt bli lite galen. Hon kompenserar förstås med att vara uberglad emellan och busig, gör allt man säger nej till, jag måste ändra taktik tror jag :).
 
Bebisarna i mammagänget är krassliga nästan hela högen så vi har inte setts än den här veckan, och vi får väl se om de hunnit friskna till innan veckans slut, hoppas hoppas, vi längtar efter våra fina vänner, både stora och små ♥.
 
Nu blir det lite tv och sen kudden.
 
Älska våren, och hurra för mindre kläder.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: