first day of my life

Vänskap

Kategori:

Vad mycket det betyder att ha vänner som befinner sig i samma situation som man själv är, den lilla bebisbubbla som man just nu lever i. Det är inte alla som vill prata kräks, bajs, amning, gurgelljud och alla känslor som kommer med mammaskapet, för det är ju, helt förståeligt, ointressant för de som inte lever i den världen.. Tur jag har mina underbara mammor att njuta livet tillsammans med mellan amningsstunderna och blöjbytena..

Jag ligger i sängen och lyssnar på Maja som snurrar runt i sin säng och vägrar somna ;) får väl se om de blå vackra ögonen vill slockna snart.

Imorgon ska jag städa i denna grisstia så mycket jag hinner och Maja tillåter ;)

Nu är det godnatt iallafall 💜.

Kommentarer

  • sanna säger:

    Finaste du, är så glad att vi har varandra <3!

    2012-09-21 | 18:32:04

Kommentera inlägget här: