first day of my life

sova.

Kategori:

Imorse när jag och bebis vaknade av att Oskar gick upp till jobbet insåg jag att Maja sovit sin första hela natt utan amning :) Hurra! Kanske en engångsföreteelse men vi kan ju hålla tummarna att det fortsätter i samma anda :). Ikväll ska jag testa att ha henne i vaggan igen, än så länge sover hon jämte mig i sängen, men jag hoppas hon snart kan sova själv i sin säng så jag får tillbaka min sida sängen, och dessutom kommer nog min kropp bli glad åt att kunna sova "ordentligt" igen. Vi testar iallafall och ser om hon är redo :)!
 
Idag har jag, maja och mamma varit hos mormor och fikat. 4 generationer flickor, fint ♥ Dåtid, nutid och framtid tillsammans. Sen gick vi en sväng på stan och traskade hemåt för att mysa med pappa.
 
Imorgon kommer Sanna och Ronja hit när de lämnat sina stora tjejer på dagis. Så blir det bebishäng för maja och mammahäng för mig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: