first day of my life

naturen.

Kategori:

Idag när Maja skulle sova lunch fick jag för mig att jag skulle gå ut till mamma och pappa som bor 1 mil utanför stan för att vi skulle få lite luft.. Pust! Härligt, men svettigt. Maja sov som en stock hela vägen och njöt av skumpandet över stockar och på grusvägen sista kilometerna.. I mina öron hade jag sommarpratarna, först Lotta Grey och sen Emma Viklund, alltid spännande att höra om andra liv. Tog några vackra bilder på vägen på höstens intåg i naturen.
 
Jag älskar hösten, luften, löven och mörkret, tro det eller ej. Tända ljus, mys i soffan och regnet som just nu smattrar på rutan. Bebisen sover i babysittern och min älskling sitter och kommenterar tvn för sig själv.. LYCKLIG och tacksam över allt fint!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: