first day of my life

morgon.

Kategori:

Den bästa tiden på dagen med Maja är morgonen. Hon lyser upp som en sol när hon inser att det är dags att gå upp :) Sen byter vi blöja och skrattar åt hennes kompisar djuren som hänger i en musikmobil över skötbordet. Nu ligger hon på ett täcke på bordet och och snackar med kökslampan medan jag äter frukost och skriver här. Har lite musik på och det verkar hon tycka om.
 
Det regnar och är riktigt grått ute, och det kan väl passa för idag ska vi gå på begravning jag och Maja. En av mina föräldrars närmaste vänner och någon som jag växt upp med dog plötsligt för några veckor sen och idag säger vi adjö. Jag är så fruktansvärt rädd för att förlora mina föräldrar och efter den här händelsen är det svårt att inte låta de tankarna fastna i hjärnan, att tänk om, tänk när..  Vill inte, vill inte. Det kommer nog att bli en jobbig dag, det är hemskt att se människor som man älskar ledsna, men en del av livet...
 
För att inte deppa ihop totalt så lägger jag in några fina bilder på ljuspunkten i vårt liv ♥
 


Kommentarer

  • elin säger:

    Vad söt hon är!

    Jaa, det ska bli så spännande. Nu är det så nära ändå, även om det går över en massa dagar innan han (!) kommer. Ha en skön helg!

    2012-09-14 | 14:53:37
    Bloggadress: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här: