first day of my life

mamma & pappa

Kategori:

Sen jag blev gravid, och mamma så har det naturligt kommit upp en massa tankar kring mina egna föräldrar och det jättejobb som de gjort med oss tre barn under 30!år. De är världens finaste föräldrar. Även om vi nu anses som "vuxna" så finns de alltid där för oss. De stöttar, pratar, hjälper och ger oss så mycket kärlek! De hjälper till att flytta oss alla runt om landet, de hjälper till med pengar till saker som är viktiga för oss, de engagerar sig i att våra liv ska bli så bra som möjligt, och de är alltid intresserade av hur vi mår.
 
Jag vet att alla har inte föräldrar som engagerar sig totalt i sina barn som min mamma och pappa gör och jag hoppas så att jag och Oskar kommer kunna ge våra barn samma kärlek och hjälp som dem gör. Jag kommer alltid vara tacksam för allt de gör, och även om man ibland glömmer bort att visa hur mycket man uppskattar dem så hoppas jag de vet det.

Mamma & pappa, jag älskar er så, ni är ovärderliga ♥.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: