first day of my life

Lördagen

Kategori:

Maja somnade tillslut vid 9 igår och jag kunde pusta ut för kvällen :) sen vaknade hon dock både 00, 03 och 05 innan jag gav henne frukost vid 7 och gav henne till Oskar som vaknat av katten innan oss ;) sen sov jag gott vidare till 9.. Hoppas på en natt med längre sovstunder idag som det brukar vara!

Efter en liten frukost tog vi bilen i regnet till Sanna och Martin där Alix, Ronja Robin och alla barnen var för lite häng, fika och kaffe, härligt. Tog en sväng förbi stan innan vi åkte hemåt igen för lunch. Sen sov Maja 3 timmar och Oskar har kollat fotboll och jag har fått massage. Nu ligger både Maja och Leo vid mig och sover,igen, och Oskar är iväg och handlar nåt att laga ikväll :)

Hoppas ni haft en härlig lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: