first day of my life

Jobbet

Kategori:

Idag tog vi oss äntligen ut till Fornåsa och mitt gamla jobb för att hälsa på mina kollegor och barnen och visa upp Maja. Vi blev glatt välkomna och ett sus av saknad sköljde över mig, oj vad barnen vuxit och vad mycket som hänt som man missar. Inte för att jag skulle byta ut min mammaledighet som är helt underbar men det är ju tur man kan längta lite efter att börja jobba igen.

Fick höra lite härligt skvaller och så pratades det på som vanligt och innan vi åkte hem igen fick maja en fin present, en Landola i mjukisform. Så nu i eftermiddag har hon bekantat sig med denne ;)

Oskar åkte iväg till Ikea för att köpa spjälsäng, vår vagga gnisslar och stör mig på nätterna så fort maja rör sig så den får ha gjort sitt nu, nu vill hon ha en riktig fin säng :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: