first day of my life

Kategori:

Kom precis hem från en 4km promenad i solen. Första gången jag använder "Map my run" och det är ju kalasbra. Hämtade Lilias födelsedagspresent som kommit med posten innan vi gick hemåt igen. Lilia är Oskars brorsdotter och en helt gudomlig liten krabat som fyller 1år på måndag och i helgen vankas kalas :).

Jag hade tänkt åka ut till Fornåsa och hälsa på jobbet idag men hon somnade precis innan lunch och de vill nog gärna träffa en vaken maja så vi får ta det nästa vecka istället, längtar efter både personalen och barnen väldigt mycket!

Nu kom Oskar hem så vi ska umgås lite och sen tänkte jag sätta Maja på magen och gå ut i trädgården och slänga lite blommor och fixa lite.

Maja matchade mitt mellanmål väldigt bra idag med sin outfit ;)

Kommentarer

  • Martina säger:

    Superbra att ni har en blogg nu när jag är borta. Moster läser bloggen varje dag numera, saknar er <3

    2012-09-14 | 00:29:50

Kommentera inlägget här: