first day of my life

Söndag

Kategori:

En grå och regnig dag idag så det passade perfekt att gå på ikanohuset en stund. Oskar köpte lite tröjor och Maja fick två nya pyjamasar, och jag ett par pyjamasbyxor :) Köpte lite ljus på Ikea också, borde köpt fler känner jag nu.

Det är det bästa på hösten, förutom lövens förändring, att få tända massa ljus, både på morgonen och kvällen, mys på hög nivå. Och den här hösten delar jag ju myset med världens bästa Maja varje dag också :)

På vägen hem åkte vi förbi Majas farfar och fikade och pratade lite strunt.

Dags att laga lite kvällsmat medan Maja tar igen lite förlorad sömn under dagen. Förresten sov damen inatt 20-22, snabb matstund innan hon somnade igen och sen vaknade jag 4.30 nästa gång, snabb matstund och när jag vaknade nästa gång var kl 8.30. Hurra!! Det gör skillnad när hon sover i egen säng och vi inte väcker varandra tror jag.

Ny vecka imorgon, härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: