first day of my life

Ny vecka.

Kategori:

Och så var det måndag, igen. Tycker veckorna går alldeles för fort och imorgon blir Maja 2 månader. Helt galet vad fort det har gått och vad mycket som hänt sen hon kom upp på magen för första gången, blir tårögd varenda gång jag tänker på förlossningen. Liten blir liiiite större och utvecklingen går kalasfort, jag tycker hon lär sig något nytt nästan varenda dag. Hon har varit vaken hela förmiddagen och varit ubersocial och ligger äntligen i vagnen och sover nu. Så jag har kaffe/lunch/betala räkningar/andas-stund. Imorgon tänkte jag skriva ner vad jag tycker hon "kan" nu, kan vara roligt att jämföra sen om några månader :).
 
Jag ska ta en promenad snart mot stan för att köpa presenter till herr Svärm och unge herr Gullberg som båda fyller år på lördag. Oskar blir 29 och Rickard blir 30! och detta ska firas med pompa och ståt med hela familjen uppe i Stockholm. Martina och Sam kommer flygandes från London också och jag längtar så efter en helhelg tillsammans med de jag älskar allraallra mest ♥.
 
 
1 vecka gammal ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: