first day of my life

kaffe.

Kategori:

Sitter med min heliga dagliga kopp kaffe nu när Maja har somnat för eftermiddagen och njuter av lite egentid. Jag har varit ute och gått med Sanna nere i varamon i över 1 timme nu på förmiddagen och sen ätit lunch. Dags att börja fixa med lite tvätt och damma av medan bebis snarkar gott i vagnen.
 
Jag har galet ont i ryggen just nu och behöver nog gå till någon för att massera bort eller knäcka bort det onda.. Antagligen snedbelastar jag när jag bär på henne om dagarna och på nätterna sover man ju inte heller optimalt eftersom jag oftast ligger och håller om henne = ligger på samma axel hela natten, ajaj. Man får vara rädd om sin kropp! Vi får se hur det kommer gå att gå runt i Stockholm i 2 dagar, men det går säkert bra bara jag tänker på att inte bära för mycket.. Oskar får ha babybjörnen på magen om det behövs helt enkelt.
 
Ha en härlig onsdag,
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: