first day of my life

Idag

Kategori:

Vi har haft en mysig hemmadag idag tillsammans med Sanna, ville, Ronja och meja! Tiden går så fort och det är så härligt att bara vara tillsammans med andra, även om mina och Majas ensamdagar också är hur viktiga som helst!

När de åkt hem tog vi en promenad i solen och sen har vi myst och lekt som vanligt :) innan hon somnade i min famn som en stock nyss så hann vi med ett bad tillsammans, det tycker hon är hur kul som helst så i helgen blir det nog en sväng till någon simhall för att bada en stund!

Imorgon ska vi till min mormor som fyller år och på eftermiddagen ska jag äntligen gå på massage som jag fick i julklapp av svärfar förra året :) det behövs!

Ha en fin kväll.

Kommentarer

  • elin säger:

    Vilka mysiga dagar! Men visst går tiden fort. Jisses, det är redan 11 dagar sedan herrn här kom. Ha en skön kväll!

    2012-10-10 | 19:41:08
    Bloggadress: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här: